Politică de rambursări și returnări
TOATE PRODUSELE DE PE BUMI.RO SE VOR LIVRA CU OPTIUNEA „DESCHIDERE COLET” Clientul are obligatia sa verifice produsul fata de curier .
Coletele cu produse neconforme care NU au fost verificare de CLIENT in fata curierului NU POT FI RETURNATE.
Coletele care ajung la client DETERIORATE sau cu urme de lovire sau de desfacere NU SE VOR RIDICA DE CATRE CLIENT . Acestea vor fi REFUZATE iar BUMI.RO va livra alt produs catre Client fara nici o taxa in plus.
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, insotite de factura, in amabalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice, la adresa: Str Piata Unirii Nr 4A loc Radauti Jud Suceava. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice eticheta ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.
Intentia de returnare se va comunica fie telefonic : 0745402219 , fie prin e-mail la : contact.bumi.ro@gmail.com
In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile lucratoare, de la data primirii returului, prin transfer bancar. Costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului(CLIENTULUI). In cazul in care produsele nu au fost utilizate conform destinatiei lor normale, Operatorul poate solicita repararea prejudiciului datorat utilizarii neconforme a produsului.
In cazul in care se returneaza o parte din produse (sau toate produsele) si initial s-a beneficiat de transport gratuit si/sau schimb gratuit, se va retine si costul transportului in momentul rambursarii banilor.
Mentionam ca Nu acceptam colete cu ramburs si/sau plata transportului la destinatar! Fiecare colet trimis catre noi va fi achitat de catre client. Dupa verificarea produselor si constatatea ca acestea sunt nedeteriorarte , in ambalajul original si cu toate etichetele atasate, in termen de 14 zile banii se vor livra clientului in CONT BANCAR .
Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.
RESTITUIREA BANILOR:
A. Restituirea banilor se face prin virament bancar, in termen de 14 zile lucratoare de receptia returului, conform O.U.G 34/2014, art.13, alin. 1, 2 si 3 .
B. In cazul in care ati avut transport gratuit la o comanda si doriti sa returnati un produs sau produsele din comanda, se va retine taxa de transport de 20 lei.
C. Restituirea banilor se face doar in cont bancar si doar pentru valoarea produsului, transportul se returneaza doar in cazul in care produsul comandat este NECONFORM, iar schimbul cu un altul de acelasi fel nu este posibil.
SCHIMBUL PRODUSELOR
Clientul va putea beneficia de serviciul ” Schimb de produse” doar o singura data/comanda. Se va face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului. Pentru schimbul unui produs indentic : Clientul ne va comunica telefonic ori in scris pe email masura pe care o doreste, impreuna cu numele si numarul comenzii, dupa ce a verificat tabelul de marimi afisat pe pagina produsului.
Contravaloarea transportului la schimbul de produse se achita de catre client TUR(trimitere catre client a produsului ) RETUR( ridicarea produsului de la client)
Schimbul de produse se va face doar dupa ce produsul care trebuie schimbat va fi verificat de catre Bumi.ro si se constata ca acesta este nefolosit,cu toate accesoriile si in ambalajul original.
DUPA VERIFICAREA PRODUSULUI AJUNS LA NOI, SE VA LIVRA CATRE CLIENT PRODUSUL LA SCHIMB.